Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 22:58 - Какво животно е тъщата? Спред Шишо Бакшишо и китайския хороскоп...
Автор: daljinkata Категория: Други   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
0



 imageВсеки си е някакво животно. Знам го от опит. Много преди да се оженя, ми шепнеха "гълъбче", а сетне в брака изведнъж се оказах същински "звяр". А пък една близка родственица на жена ми, когато й се наложеше нещо да каже за мен, ме споменаваше само като “оная свиня”. По-късно се разбра, че тя била най-права, защото, като прочетох ръкописа на китайския хороскоп, стана ясно, че съм роден в Годината на СВИНЯТА.

Народите от Изтока имат свой календар и според тях всяка година идва под знака на определено животно и има своя специфична характеристика. Както и родените в трази година. Новите години започват някъде в края на януари или в началото на февруари и се “въртят” в строго определен ред. Дванадесет знака на животни са и това определя цикличността на смяната им. Не беше ли и слънчевият цикъл такъв?

Казват, че в основата на този източен хороскоп бил прабългарският календар. Ето едно основание да се запознаем с китайския хороскоп, така освен любопитството, ще разберем какво животно е тъщата. Тъкмо любимата тема на Шишо Бакшишо. Вижте и видеото ТУК>


Тагове:   Какво,   хороскоп,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daljinkata
Категория: Други
Прочетен: 156683
Постинги: 117
Коментари: 25
Гласове: 74
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930